Ehsan Art Gallery

Official web site

Comune Di Firenze

نمایشگاه نقاشی خانم شیوا ثقفی با عنوان امباس از15مرداد در گالری احسان

بوی رنگ عشق دیوانه وار به رنگ و قلم بی وقفه نقاشی کردن و در آن غرق شدن و معشوق من که در بچگی با من همسان شد.

با چشمانی بسته گویی رنگ و قلم مرا احاطه کردند و نقاشی زبانی بی کلام که ذهنیت مرا در چهارچوب یک بوم به تصویر می کشد.عشق تمام نشدنی که هرچه از آن بنویسم بازهم سیراب نمی شوم.

هنر مرز بین خیال و واقعیت به تصویر کشیدن امیال و خواسته های غیرواقعی که در نهایت به آن جامه واقعیت می پوشاند.

عشق به بازی رنگ ها پر رنگ ترین خاطرات من بوده است.

استاد همپای من در دانشگاه که همیشه همراه من بوده و اساتیدی چون خانم مرجان ثابتی و پژمان شکیب در راستای این هنر برای من همچون فانوسی در این راه بوده اند.

پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه هنر در سال 1391 در این حیطه فعالیت های بسیاری از جمله آشنایی با آقای حسین بزرگمهر و استاد ستودنی من خانم الهام فلاحی که برای زندگی هنری من بی سبب نبودند.

آنچه که در اینجا به نمایش گذاشته شده است در واقع تلفیقی از سبک های مدرن – با تکنیک میکس مدیا که در آن انواع بافت ها نقش آفرینی می کنند.

عنوان این نمایشگاه بر اساس اینکه در آن حس اصالت و نوستالژیک وجود دارد انتخاب شده است.


هدف برپایی از این نمایشگاه با این موضوع برای به تصویر کشیدن پرتره و فیگورهای برجسته با بافت های گوناگون که اکثر این فیگورها و پرتره ها دفرمگی خود را در سبک  های مختلف مدرن حفظ کرده اند.البته در استفاده از متریال محدودیتی را در نظر نگرفته و هر متریالی که باعث ایجاد بافت و برجستگی شود را در کارهای خود به کار گرفته ام.

برای هرچه زیبار بودن کارها از تک تک جزئیات غافل نشده تا کاری که به مرحله پایانی اجرا رسیده است.

از لحاظ هنری دارای ترکیب بندی وسواد بصری و هم مستقیما˝ بر فضا و دکور محل تاثیرگذار باشد.در این تکنیک فضای کار بیش از حد مورد توجه قرار می گیرد.


July, 31 2016

Older Entry صفحه نخست Newer Entry

_ Web design for artists | 2024