Ehsan Art Gallery

Official web site

Comune Di Firenze

نمایشگاه آثار نقاشی خانم سمانه شیرمحمدزاده با عنوان یک روز زمین از 28اردیبهشت در گالری احسان

این نمایشگاه که به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی با همکاری ایکام برگزار می گردد از نمایشگاه های موفق این سالها بوده است.

این نمایشگاه با 17اثر متفاوت برگزار شده است که تماما به فروش رسیده است و 10 اثر جدید جایگزین گردیده است.که تا5خرداد می توانید بازدید کتید.در اینجا بیانیه ایکام به اطلاع می رسانید.

روز جهانی موزه

جامعه‌ی جهانی موزه هر ساله روز 18 ماه می یا روزی نزدیک به آن را به‌عنوان روز جهانی موزه جشن می‌گیرد؛ و امسال که این روز با  28 اردیبهشت 1396 مصادف شده است، موضوع "موزه‌ها , تاریخ بحث‌برانگیز: روایت ناگفتنی‌ها در موزه‌ها"  را به‌عنوان شعار آن انتخاب کرده است.

هدف روز جهانی موزه افزایش آگاهی در خصوص این حقیقت است که "موزه ها ابزار مهمی جهت تبادلات فرهنگی، غنی سازی فرهنگ‌ها و توسعه درک متقابل، همکاری و صلح میان مردم‌اند".

رویدادها و فعالیّت‌هایی که برای تجلیل این روز در 18 ماه می یا حوالی آن سازمان‌دهی می‌شود، می‌تواند به‌مدّت یک‌روز، تعطیلات آخر هفته، یا یک‌هفته به طول انجامد

مشارکت در روز جهانی موزه در تمام نقاط دنیا رو به افزایش است. در سال 2016، بیش از 35000 موزه از 145 کشور در این رویداد شرکت کردند.

به همین مناسبت کمیته ملی موزه های ایران، با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی، برای ارائه‌ی پیوند بین موزه، میراث فرهنگی و هنر معاصر ایران از گالری ها و هنرمندان ایران دعوت به همکاری نموده است تا گفتمانی معنادار و پایدار میان میراث فرهنگی و هنر معاصر برقرار نموده و از طریق برگزاری نمایشگا‌ها و رویداد‌های مختلف به جمع جامعه‌ی جهانی بپیوندند تا پاسداری از این روز جهانی مهم با غنای بیشتری عملی شود.


May, 27 2017

Older Entry صفحه نخست Newer Entry

_ Web design for artists | 2024